Asigurăm claritate și informații utile, pentru o experiență fără griji. Consultă lista noastră extinsă de întrebări frecvente și găsește soluții instant!
1. Comenzile mele
Cum pot efectua o comandă ?
Puteți adaugă produsele dorite în coș și să finalizați comanda online, sau puteți plasa comanda telefonic apelând la (0733) 647 332 de Luni până Vineri, în intervalul orar 09.00 – 20.00 sau Sâmbătă, în intervalul orar 09.00 – 18.00.
Ce se întâmplă după plasarea unei comenzi ?
În maxim 3 ore vă vom trimite un e-mail care conține confirmarea comenzii și a detaliilor de livrare. În scurt timp veți primi factura și datele pentru urmărirea comenzii.
În cât timp ajunge comanda ?
Livrarea produselor se face pe întreg teritoriul țării în termen de 2-4 zile de la data plasării comenzii, cu excepția situațiilor de urgență.
Livrarea comenzii se face pe baza adresei comunicate în comandă.
Pot modifica comandă trimisă ?
Dacă comanda a fost plasată, poți modifică datele personale în primele 2 ore de la plasare, printr-o solicitare scrisă la adresa de e-mail info@enadent.ro sau telefonic la 0733 647 332.
Anularea comenzii
Există posibilitatea anulării comenzii prin solicitare comunicată la telefon (0733 647 332) , în primele 3 ore de la plasarea comenzii. În cazul anulării comenzii după ce această a fost livrată, costurile de transport vor fi reținute din plata făcută inițial.
Plata comenzii
- Numerar la livrare
Poţi plăti cumpărăturile în numerar, în momentul în care acestea îţi vor fi aduse la destinaţie de către curieri (ramburs). - Transfer bancar direct
Prin această modalitate poţi plăti prin virament bancar în contul nostru specificat pe factura proformă. Marfa îţi va fi livrată în cel mai scurt timp posibil, după confirmarea plăţii. - Card
Aplicaţia de procesare card urmează a fi implementată în curând.
2. Livrare
Livrarea in România
Livrarea produselor se va face la adresa de destinaţie de către GLS Romania şi Fan Curier.
În cazul achitării numerar sau card, produsele aflate în stoc vor fi livrate în termen de 2-5 zile.
În cazul achitării cu ordin de plată, produsele vor fi livrate în termen de 2-5 zile de la data intrării sumei în cont.
Care este costul transportului?
Costul transportului este de 35 de Lei. În anumite cazuri, pot fi percepute taxe suplimentare de către firma de curierat, dacă adresa de livrare implică kilometri suplimentari (de exemplu, în zone rurale sau localități îndepărtate).
Ce fac dacă am primit un produs defect?
Te rugăm să ne contactezi la info@enadent.ro sau la 0733 647 332 în termen de 24 de ore de la livrarea colectului, menționând comandă și codul produsului defect. În această situație, pentru care ne cerem scuze, îți vom înlocui produsul sau îți vom returna banii, iar transportul produsului va fi suportat de către noi.
3. Politica de retur
În cât timp pot returna un produs?
Poți returna sau înlocui produsele comandate în termen de 30 zile calendaristice de la primirea coletului.
Produsul returnat trebuie să fie în starea în care a fost primit, fără a fi deteriorat sau purtat pentru a putea beneficia de drepturile de returnare a acestuia.
La primirea coletului, produsul va fi verificat pentru a se constată dacă îndeplinește condițiile mai sus menționate; în caz contrar acesta va fi refuzat.
Pentru retur, vă recomandăm să folosiţi aceeaşi firmă de transport prin care aţi primit produsele.
Produsele returnate trebuie sa fie in aceeaşi stare in care au fost livrate (sa aibă toate accesoriile şi documentele care le-au insoţit la livrarea iniţială, fără să prezinte modificări fizice, lovituri, zgârieturi, ciobiri, şocuri, urme de folosire şi/sau intervenţii neautorizate, piese lipsă etc).
Renunţarea la cumpărare in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului este aplicabilă doar consumatorilor clienţi persoane fizice care au achiziţionat produsul la distanţa respectând conditiile Ordonantei de Urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor incheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative (Dreptul de retragere). Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile calendaristice.
Produsele achiziţionate de către o persoană juridica se pot returna in maxim 48h (2 zile calendaristice) de la achiziţie.
Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informaţi cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declaraţie neechivocă transmisă prin e-mail/postă.
Adresa de e-mail pentru comunicarea notificarilor: info@enadent.ro
Telefon: 0733 647 332
Rambursarea contravalorii produselor returnate se va face in cel mult 14 zile calendaristice de la data retragerii, dupa verificarea stării produselor returnate.